Více prokliků z Google?

Máte články, které jsou úspěšné v Google? Zkuste získat více prokliků tak, že váš výsledek vizuálně vylepšíte. V meta titulku článku Google pro relevantní obsah o alkoholu umí ukazovat tématické emoji:

Zobrazení není zaručené, ale za pokus to stojí. Jak na to? 

  1. Upravte váš meta titulek u daného obsahu
  2. Přihlašte se do Google Search Console
  3. Klikněte na Kontrola adresy URL
  4. Vložte adresu aktualizovaného článku nebo stránky
  5. Požádejte o opětovnou indexaci
  6. Během několika hodin nebo dní si ověřte, že Google emoji u vás akceptuje

Výsledky poté můžete opět hodnotit v Google Search Console v sekci Výkon, kde aktivujete tyto filtry:

  • země
  • stránka je Přesná adresa URL

Pokud Google emoji ukazuje a nezměnila se průměrná pozice, sledujte, jak se vyvíjí průměrná míra prokliku. Filtrovat můžete i pomocí klíčových slov (Dotazů).